2012-08-19

Ben










Ben till bordet i studion var inte så lätt att välja som jag trodde. Först tänkte jag att det skulle bli Vika Lerberg ben från IKEA men vid närmare betraktelse (se inlägg under) så insåg jag att dessa var cool, men tyvärr för sprätiga. De påminner extremt mycket om benen på Loop Stand Table från HAY (benen här ovan i svart). Nu inser jag att det måste vara något mer strikt och därför blev det nu Vika Moliden. Men...de finns inte i vitt utan bara i rost fritt stål, så det fick bli lite målarjobb då här. Nu har jag spraymålat dem glansigt vita för att få en proffsig touch på dem. En sida blev dock lite fiasko då en fluga just landade där vid kritiskt ögonblick. Men...det skall naturligtvis fixas..lärde mig dock att man kan som det står i anvisningen bara och verkligen bara efter 15min eller sedan skall man vänta 7dygn. Så om en vecka blir det lite korrigeringsmålning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar